GÅRDAGENS OUTFIT X2 (BILDBOMD)

Men tjenare!
 
Idag ska jag göra absolut ingenting, bara vara hemma och slappa. Måste passa på innan skolan börjar..!
Det jobbiga är bara att enda sen jag slutade sommarjobba (tre veckor sen typ) så har jag vänt på dygnet. Jag är uppe till typ 2 och sen vaknar jag 10-11 och det är inte bra alls! För jag ska gå på ett gymnasie på Södermalm och det tar 1 timma dit och 1 timma tillbaka så jag kommer behöva gå upp sjukt tidigt varje dag :(
 
Här är lite bilder från igår, det var jätte fint väder på förmiddagen så jag satte på mig shorts men sen började
det ösregna så var tvungen att byta om för jag och brorsan skulle till ica. Men när vi kom up från ica så var det jätte fint och varmt igen. Hatar Sveriges väder..!
 
 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: