LITE KORT OM DAGEN

Men tjaaa!
 
Började inte skolan förrän 9:40 idag, sjukt skönt. Fast jag måste ändå upp fett tidigt, det suger lite. Vi hade case på förmiddagen och jobbade arslet av oss (typ) och sen på eftermiddagen när Tommy, våran riktiga lärare, kom tillbaka så fick vi reda på att två andra grupper hade samma företag som oss.. suck.. Så vi var tvungna att byta till Dressman vilket betyder att vi måste göra om alla frågor..
Sen skulle vi ha idrott men vi har bytt schema typ hundra gånger så jag tror att idrottsläraren inte visste när vi skulle ha för han kom aldrig. Tack vare det fick vi sluta en timma tidigare, ganska skönt faktiskt. 
 
När jag kom hem så åkte jag iväg typ direkt och hämtade ett paket från posten. Hade beställt lite smink grejer för några veckor sen, sjukt seg leverans men jaja. Har precis käkat tacos och nu sitter jag häär, typ de jag hade och säga idag haha puss!
 
Det är två duo's med rouge och bronzer i och en liten mini palette med 9 ögonskuggor och två läppglans typ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: