GÅRDAGEN

 
(Älskar verkligen denna låt, tänker på dig varje gång..)
 
Tänkte uppdatera bloggen lite, kändes som att det var på tiden att jag gör det. Kan börja med att berätta vad jag gjorde igår.
 
Sov inte hemma så drog hem vid 11, fixade mig och sen började färden mot stan för att träffa en väldigt god vän. Det var otroligt kul att träffa honom igen då det var över ett år sen vi träffades senast. Jag guidade honom genom gamla stan från sergel mot södermalm, sen tog vi en fika på Wayne's och därefter gick vi och satte oss i solen och bara njöt av våren kan man väl säga. Han tyckte dock att det var kallt, man blir väl lite bortskämd med vädret i Malmö haha ;)
När jag sen kom hem (runt 18) så somnade jag med kläderna på och sov fram till 9 nästa dag haha! 
 
Idag har jag bara städat rummet än så länge, ska rensa lite grejer ur min garderob och mitt nattduksbord sen är jag klar!
 
(Bild från igår.. ❤)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: