JAG SUGER PÅ DETTA..

Har redan börjat bli dålig på att blogga innan jag knappt hunnit börja. Äsch, jag bloggar när jag känner för det bara.
Kan berätta vad jag gjort i helgen, i fredags var jag nere på stan en liten stund med Christoffer efter skolan, i lördags låg jag i sängen och degade typ hela dagen men sen så typ vid 2 på natten så kom älsklingen till mig och sov här. Sen idag så var jag på stan och köpte en tröja och mötte upp min pojkvän så drog vi och åt lite grekisk mat. 
 
Det var ganska skönt att bara ta det lugnt den här helgen faktiskt, nu måste jag börja tagga inför svenska muntliga nationella imorgon sen ska en uppsats vara inne på torsdag, matteprov på onsdag samt så ska jag försöka bi klar med en skrivuppgift i spanskan till på onsdag sen är den lov på fredag!!!
 
Bild från idag..

Postat av: :o

Borde vara fler bilder på din fina rumpa i tighta jeans! (a)

Svar: haha tack.? ^^
Louise Hviid

2013-04-04 22:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: