SISTA DAGEN PÅ LOVET!

Har haft extra ledigt från skolan igår och idag, nu känner jag mig redo att gå tillbaka till skolan och köra järnet! Det är väl ungefär 4 veckor kvar till nästa lov så det är bara att kämpa på.
 
Just nu sitter jag i soffan och kollar på vad som än går på tv. Det finns aldrig nånting roligt att titta på på vardagarna. Skriver lite personliga brev till olika jobb som jag tänker söka, är verkligen redo för att börja tjäna lite egna pengar och kunna skämma bort mig själv haha! Synd bara att vi inte har någon skrivare hemma annars hade jag kunnat ta mig en runda nere på stan och dela ut lite cv:n och personliga brev, nåja.
 
Bild från en fest jag var på i bromma med Moa, Lena och Max.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: